• يکشنبه ٢٩ بهمن ١٤٠٢-١٢:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٦٥
امانی تذکر داد:5-216

ماجرای قطع درختان در پادگان ۰۶ شفاف‌سازی شود/ انتقال ساختمان شرکت مخابرات، مردم را به زحمت می اندازد

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دو موضوع ضرورت شفاف سازی درباره صحت و سقم تصاویر پخش شده قطع درختان پادگان 06 و نیز تصمیم شرکت مخابرات برای جا بجایی ساختمانی که موجب افزایش تردد و به زحمت افتادن شهروندان می شود؛ تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی، عضو شورای شهر در دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری گفت: از دیروز‌ عکس‌ها و فیلم‌هایی به صورت گسترده در فضای مجازی پخش شده که  در پادگان ۰۶ در منطقه پاسداران درختان زیادی قطع شده‌اند. به شهرداری تهران تذکر می‌دهم که موضوع را بررسی کنند که صحت دارد یا نه. اگر صحت ندارد؛ تکذیب شود. زیرا در آستانه روز درختکاری قرار داریم و در حال افتتاح ۲ هزار متر فضای سبز اطراف تهران هستیم. آن وقت در این جای حساس اگر چنین اتفاقی افتاده باشد؛ قابل پذیرش نیست.
او ادامه داد: مرکز مخابراتی که در بزرگراه شهید بروجردی در فاز یک، چند متر عقب‌نشینی کرده؛ بخشی از حیاط را گرفته است. ساخت این ساختمان برای شرکت مخابرات چندین میلیارد هزینه داشته است. آن جارا می‌خواهد تعطیل کند و به انتهای اتوبان خلیج فارس انتقال دهد؛ در حالی که ساختمان هیچ مشکلی ندارد و سالم است. اگر منتقل شود؛ باعث زحمت و رفت و آمد اضافی مردم خواهد شد. درخواست دارم این اتفاق نیفتد.
 
کد خبر: 5-216

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: